Воскресенье, 05.05.2024
Рубежное .com
Социальный ресурс города
     Шрифт - Шрифт + [ Новые сообщения · Поиск · Правила форума · Участники · RSS · Новое на форуме ]    

Форум Рубежного » Наш город Рубежное » Разговоры о г.Рубежное » Как себя защитить от произвола коммунальщиков
Как себя защитить от произвола коммунальщиков
Sender Дата: Воскресенье, 07.10.2012, 00:34 | Сообщение # 361
Опытный
Сообщений: 1096

то что номер пропущен - ерунда (ну мало ли, догадаться можно где он начинается), я про сам текст говорю.


Красота, спасет мир,а пофигизм......... нервы!!!
Статья 34 Конституции все еще действует...
 
wiseman Дата: Воскресенье, 07.10.2012, 19:42 | Сообщение # 362
Наблюдатель
Сообщений: 139

Sender, - это наверное только для Вас удивительно, что госконтроль только для городов свыше 40тыс.жителей, остальные малые выведены на обл.администрацию. Для меня это привычно около 15лет, такая системма давно в других видах деятельности СПД. Хотя уже очень много лицензий отменили или сделали разовыми. Если Вы это имели ввиду.
 
Chuvirlol:) Дата: Пятница, 19.10.2012, 11:02 | Сообщение # 363
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (Chuvirlol:)
итак в продолжение темы по борьбе с беспредельщиками Ромалексусом


Текст с опечаткой исправлен, + добавлен новый абзац в п3. ответа

Заява
щодо узгодження проекту договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Ваш лист отриманий поштовим листом _________2012 р. з наступними документами:_______________________________________________________________________________

Про розгляд повідомляю наступне:

Відповідно до ст.16 ч.1 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», «надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.»
Відповідно до ст.21 ч.2 п.3 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», виконавець зобов’язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором. Форма та зміст типового договору передбачено Постановою КМУ №529 від 20 травня 2009 р. «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»
Договір надісланий Вами на мою адресу не може бути узгоджений з нашого боку і відповідно не може бути укладеним з наступних підстав:
1) Відповідно до п.15 ч.3 Типового договору затвердженого Постановою КМУ №529 від від 20 травня 2009 р. «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» у типовому договорі повинно міститись пункт щодо відповідальності Виконавця а саме: «..перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі, ___ відсотка щомісячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;..».
У проекті Договору надісланого вами цей суттєвий для споживача пункт взагалі виключений, що значно звужує відповідальність виконавця у договірних відносинах зі споживачем. Пропонується уключити даний пункт у договір відповідно до Постанови КМУ №529.
2) У надісланому вами проекті Договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, у п.4.1 Відповідальність сторін ч.2 зазначено: «..несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені:..». Цей пункт, має бути виключеним, оскільки це право Виконавця не передбачено у переліку прав згідно з редакцією п.3.3 надісланого Договору.
3) Відповідно до типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій затвердженого Постановою КМУ №529 від 20 травня 2009 р. «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (надалі – Типовий перелік) до договору можуть бути уключені наступні послуги:
«….
- Прибирання прибудинкової території
-Прибирання сходових кліток
- Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)
-Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
-Технічне обслуговування ліфтів
-Обслуговування систем диспетчеризації
-Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: гарячого водопостачання; холодного водопостачання; водовідведення; теплопостачання; зливової каналізації
-Дератизація
- Дезінсекція
-Обслуговування димовентиляційних каналів
- Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності
-Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
-Поливання дворів, клумб і газонів
-Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами
-Експлуатація номерних знаків на будинках
-Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води
-Енергопостачання ліфтів
-Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки…»

Отже, відповідно до додатку№1 до надісланого вами проекту Договору, міститься пункти з послугами які не передбачені Типовим переліком, а саме:
Код послуги 009 «Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період "
Код послуги 012 «содержание производственных мастерских, оплата услуг транспортних средств и механизмов для обслуживания и ремонта жилищного фонда, налог на землю»
Код послуги 013 «-паспортное обслуживание»

Таким чином, зазначені коди послуг у додатку№1 до Договору мають бути виключеними, оскільки не відповідають Типовому переліку і явно знаходяться по за межами повноважень щодо іх уключення до Додатку№1.

Також, звертаю увагу, що Код послуги 007 «Техническое обслуживание систем противопожарной автоматики и дымоудаления» також маэ бути виключеним з додатку до Договору, оскільки у моєму житловому будинку не існує у наявності системи протипожежної автоматики та димовидалення.

6) Відповідно до «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 869, «..Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку…», а «…Копія такого рішення є невід'ємною
частиною договору про надання послуг….»

У додатках до надісланого Вами проекту договору не міститься рішення про розрахунок розміру тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій окремо по моєму будинку з його структурою, періодичності та строків надання послуг.

Відповідно до вищезазначеного, надісланий вами договір у такій редакції неможливо підписати оскільки це порушує мої права як споживача та не відповідає закону. Прошу вас, привести надісланий Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність з законодавством та надіслати рекомендованим листом з повідомленням на мою поштову адресу проект договору для узгодження.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Добавлено (19.10.2012, 11:02)
---------------------------------------------
Дуже цікаве обгрунтування для запереченнь проти вимог коммунальників та суду надає нам спеціаліст міністерства юстиції

Правові питання у сфері надання житлово-комунальних послуг


Недосконалість системи соціального захисту населення у сфері житлово-комунального господарства, неякісне надання житлово-комунальних послуг, низький рівень поінформованості населення, неузгодженість норм законодавства і відсутність у ньому достатніх норм щодо регулювання взаємовідносин споживачів і виробників/виконавців житлово-комунальних послуг зумовлюють зростання незадоволення серед населення.

Проблеми житлово-комунального господарства є актуальними і невідкладними, адже це нагальні питання повсякденного життя, які стосуються без винятку усіх громадян.

Однією із причин, що веде до виникнення проблем є неукладання договорів на надання житлово-комунальних послуг. На перший погляд, ця проблема нібито є і дрібною, але з її вирішенням поліпшиться ситуація взаємовідносин між споживачами та виробниками/виконавцями житлово-комунальних послуг.

Аналізу проблем у цій сфері має передувати розгляд законодавства.

Так, основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов’язки визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги" (далі - Закон).

У статті 19 Закону визначено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем.

Виробник – це суб’єкт господарювання, який виробляє або створює житлово-комунальні послуги.

Згідно з частиною третьою статті 20 Закону споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Виконавцем відповідно до Закону є суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.

Виконавець зобов’язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Закон передбачає істотні (обов’язкові) умови договору на надання житлово-комунальних послуг між виконавцем/виробником та споживачем.

Істотними умовами договору є ті умови, без погодження яких договір взагалі не вважається укладеним.

Так, істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є:

1) найменування сторін;

2) предмет договору;

3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;

4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги;

5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

6) права та обов’язки сторін;

7) порядок контролю та звіту сторін;

8) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг;

9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу;

10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);

11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку;

12) порядок здійснення ремонту;

13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору;

14) порядок вирішення спорів;

15) перелік форс-мажорних обставин;

16) строк дії договору;

17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору;

18) дата і місце укладення договору.

Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін.

Договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення.

У разі якщо виконавець не є виробником, відносини між ним та виробником регулюються окремим договором, який укладається відповідно до вимог цієї статті.

Процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.

Поряд з цим зазначаємо, що типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630.

Типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 року № 560.

При укладанні договорів на надання житлово-комунальних послуг сторони не можуть відступати від змісту типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, але мають право конкретизувати його умови.

Зміст договору про надання житлово-комунальних послуг не може суттєво відрізнятись від змісту Типового договору.

При укладанні договорів слід звернути увагу на те, що договір, який має бути підписаний із споживачем, не може передбачати менший обсяг прав, обов’язків сторін та якості житлово-комунальних послуг, аніж той, що передбачений Типовим договором. У договорі слід обов’язково визначати права, обов’язки та відповідальність сторін.

Отже, при укладанні договорів на надання житлово-комунальних послуг застосовуються норми діючого законодавства.

Крім того слід зазначити, що Закон покладає на виконавців обов’язок укладати із споживачами договори на надання житлово-комунальних послуг.

Але на сьогодні практика показує, що у більшості випадків договори між споживачами та виконавцями/виробниками житлово-комунальних послуг не укладаються.

При вирішенні зазначеного питання слід зважати, що споживач отримує від виконавця житлово-комунальні послуги та відповідно сплачує кошти за їх користування, тобто споживач знаходиться у фактичних договірних відносинах із виконавцем. Отже обидві сторони у цих відносинах мають певні права та обов’язки, а саме, виконавець зобов’язаний надавати споживачеві якісні житлово-комунальні послуги, а споживач зобов’язаний сплачувати за отримані послуги.

Окремо зупинимось на такій проблемі, як взаємовідносини між власником та балансоутримувачами.

Статтею 23 Закону визначено, що власник має право тримати на балансі та управляти належним йому майном.

Власник має право доручати повністю або частково розпоряджатися та управляти належним йому майном відповідно до закону та договору балансоутримувачу або управителю.

Частиною четвертою статті 19 Закону визначено, що особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.

Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.

У разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житлово-комунальних послуг з іншим виконавцем (частини перша та друга статті 29 Закону).

Балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) – це власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом.

Балансоутримувач зобов’язаний укладати договір з власником (співвласниками) на утримання на балансі відповідного майна, утримувати на балансі майно, визначене договором з власником (співвласниками); вести бухгалтерську, статистичну та іншу, передбачену законодавством, звітність відповідно до законодавства; забезпечувати управління майном власними силами або укладати договір з юридичною особою на управління майном; забезпечити умови для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів відповідно до встановлених стандартів, нормативів, норм та правил; забезпечити належні експлуатацію та утримання майна, що перебуває на його балансі.

Згідно зі статтею 24 Закону балансоутримувач має право укладати договори на надання житлово-комунальних послуг та звертатися до суду про звернення стягнення на майно осіб, які відмовляються оплачувати рахунки за споживання житлово-комунальних послуг або відшкодовувати завдані збитки майну, що перебуває в нього на балансі.

Законом передбачено, що споживач має право одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання послуг, їх споживчі властивості.

Споживач щомісячно отримує рахунки на сплату житлово-комунальних послуг та сплачує плату за утримання будинків та прибудинкової території.

При цьому виникає питання, за що ми платимо? Що таке утримання будинків і прибудинкових територій?

Утримання будинків і прибудинкових територій – це господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.

Під прибудинковою територією слід розуміти територію навколо багатоквартирного будинку, що визначена актом на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування багатоквартирного будинку.

Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території і типовий договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005 року № 560.

Зазначеним Порядком передбачено, що розмір тарифів (нормативних витрат, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкової території) визначається по кожному будинку окремо залежно від кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкової територій згідно з типовим переліком послуг.

До Типового переліку послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкової території належать прибирання сходових кліток, прибирання прибудинкової території, вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів, прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель, технічне обслуговування ліфтів, обслуговування систем диспетчеризації, технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення і зливової каналізації, дератизація, дезінсекція, обслуговування димовентиляційних каналів, технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення, технічне обслуговування побутових електроплит, поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території, ремонт обладнання спортивних майданчиків, ремонт обладнання дитячих майданчиків, ремонт обладнання господарських майданчиків, поливання дворів, клумб і газонів, підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період, прибирання та вивезення снігу, експлуатація номерних знаків будинків, очищення дворових туалетів та приямків, освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води, енергопостачання для ліфтів, очищення неканалізаційних люків, періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) квартирних засобів обліку води та теплової енергії та інші прямі витрати.

Серед проблемних питань, які виникають під час надання житлово-комунальних послуг, є і справляння плати за житлово-комунальні послуги.

Статтею 32 Закону встановлено, що плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору.

Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.

Питання щодо порядку обліку та оплати послуг, врегульовані в Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630.

Так, у квартирі (будинку садибного типу) роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії (далі - квартирні засоби обліку) проводяться спеціалізованою організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача.

Квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік.

Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.

Оплата послуг за показаннями квартирних засобів обліку провадиться лише у разі здійснення обліку в усіх точках розбору холодної та гарячої води у квартирі незалежно від наявності засобів обліку на вводах у багатоквартирний будинок.

Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань не допускається, за винятком випадку несправності засобів обліку води і теплової енергії, що не підлягає усуненню. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку.

У разі встановлення будинкових засобів обліку води у багатоквартирному будинку, де окремі квартири обладнані квартирними засобами обліку, споживач, який не має квартирних засобів обліку, оплачує послуги згідно з показаннями будинкових засобів обліку, не враховуючи витрати води виконавця, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, які є власниками або орендарями приміщень у цьому будинку, та сумарних витрат води за показаннями усіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку, пропорційно кількості мешканців квартири в разі відсутності витоків із загальнобудинкової мережі, що підтверджується актом обстеження, який складається виконавцем у присутності не менш як двох мешканців будинку.

За наявності витоків із загальнобудинкової мережі споживачі, які не мають квартирних засобів обліку, оплачують послуги з холодного, гарячого водопостачання та водовідведення за встановленими нормативами (нормами) за місяць, у якому ці витоки виявлено.

У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об’єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.

У разі нездійснення таких заходів споживач не сплачує за опалення місць загального користування будинку.

У разі коли опалювальні пристрої в квартирі (будинку садибного типу) обладнано приладами-розподілювачами теплової енергії або потужність приладів опалення (радіаторів) не відповідає розрахунковій, споживач оплачує послуги за результатами розрахунків витрат тепла, які здійснюються виконавцем за методикою, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.

Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.

Показання квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця.

Засоби обліку води і теплової енергії, встановлені у квартирі (будинку садибного типу) та на вводі у багатоквартирний будинок, підлягають періодичній повірці.

Періодична повірка засобів обліку води і теплової енергії проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги у такому порядку:

з централізованого постачання холодної та гарячої води - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці;

з централізованого опалення - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період.

У разі несправності засобів обліку води і теплової енергії, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

У разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку споживач в установленому порядку може проводити їх позачергову повірку за власні кошти, про що інформує виконавця. Якщо виявлена у показаннях помилка виходить за межі, передбачені у паспорті квартирного засобу обліку, виконавець повинен здійснити перерахунок плати за споживання води та/або теплової енергії з дня останньої повірки або встановлення засобу обліку, якщо його повірка не проводилась, шляхом зменшення плати на відсоток, який перевищує встановлені межі точності для цього типу засобу обліку, до моменту виявлення помилки.

Послуги з водовідведення оплачуються споживачем з розрахунку обсягу витрат холодної та гарячої води згідно з нормативами (нормами) споживання або показаннями засобів обліку води.

Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.

Система оплати послуг (щомісячна або авансова) та форма оплати послуг (готівкова або безготівкова) визначаються у договорі між споживачем і виконавцем.

У разі застосування авансової системи оплати послуг виконавець періодично, раз на 6 місяців, здійснює перерахунок плати за фактично надані послуги, про що повідомляє споживача.

Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на підставі платіжного документа (розрахункової книжки, платіжної квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.

У платіжному документі передбачаються графи для зазначення поточних і попередніх показань засобів обліку води, теплової енергії, різниці цих показань або затверджених нормативів (норм) споживання, тарифу на даний вид послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.

У разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормативами (нормами) споживання:

з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення - з розрахунку на одну особу та на ведення особистого підсобного господарства;

з централізованого опалення - з розрахунку за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об’єму) квартири (будинку садибного типу) та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) згідно із законодавством.

З метою вирішення зазначених проблемних питань у сфері житлово-комунального обслуговування слід забезпечити проведення постійних консультацій з громадськістю з питань реалізації державної та регіональної політики щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства.

Проведення роз’яснювальної роботи серед населення зніме напруженість, що виникла на теперішній час, між споживачами та виробниками/виконавцями житлово-комунальних послуг. Знання споживачем своїх прав і обов’язків надасть їм змогу вільно орієнтуватися у житлово-комунальному законодавстві та у разі необхідності захищати свої права та інтереси.

Головний спеціаліст відділу
законодавства з питань промисловості
та прав споживачів Департаменту
цивільного законодавства та підприємництва
Міністерства юстиції України
Петрова Світлана Михайлівна

http://www.minjust.gov.ua/0/8394




Сообщение отредактировал Chuvirlol: - Пятница, 19.10.2012, 11:04
 
Art Дата: Суббота, 20.10.2012, 10:05 | Сообщение # 364
Наблюдатель
Сообщений: 8669

О как надо:
Прикрепления: 2631042.jpg (244.4 Kb)


Не молчи на меня.
Правила форума
К чему приводят споры с модератором
 
Zolotaya Дата: Пятница, 26.10.2012, 19:57 | Сообщение # 365
Уважаемый
Сообщений: 2676

Мне сунули в дверь бумаженцию; Заява про видачу судового наказу про стягнення заборгованнсті.
В интересах Комєнерго.
Там даже 2 печатки мокрі. та підпис Н.Є.Гребенюк Директора "Правовий та фінансовий простір".
Та степлером причепили якеєсь прохання повідомити про сплату заборгованнсті до судового засідання.
Написали телефон, куди звернутись. Також у мене є можливість звернутися до Коменерго за зазначеною адресою.

Шеф! Всьо Пропало??? wacko


Мичтаю стать паэтам и песатилем!
 
Chuvirlol:) Дата: Пятница, 26.10.2012, 20:01 | Сообщение # 366
Наблюдатель
Сообщений: 4208

забей.

 
Zolotaya Дата: Пятница, 26.10.2012, 20:12 | Сообщение # 367
Уважаемый
Сообщений: 2676

Один раз уже забивала, была просто бумажка, а теперь даже с печатями))
Даже хотела чесно заплатить. ранее. Пришла по адресу, а там закрыто.Пришла на другой день, тож самое.
И больше не пошла.
Обещают накласть арешт на майно... cool


Мичтаю стать паэтам и песатилем!
 
Chuvirlol:) Дата: Пятница, 26.10.2012, 20:15 | Сообщение # 368
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (Zolotaya)
Один раз уже забивала, была просто бумажка, а теперь даже с печатями)) Даже хотела чесно заплатить. ранее. Пришла по адресу, а там закрыто.Пришла на другой день, тож самое. И больше не пошла. Обещают накласть арешт на майно..
ааа... с печатями, ну просто ппц как страшно)) не позорься. деньги мне лучше отдай


 
Zolotaya Дата: Пятница, 26.10.2012, 20:18 | Сообщение # 369
Уважаемый
Сообщений: 2676

Quote (Chuvirlol:)
деньги мне лучше отдай

Они мне и самой пригодятся. Куплю себе бусики. tongue


Мичтаю стать паэтам и песатилем!
 
lexxunya Дата: Пятница, 02.11.2012, 18:53 | Сообщение # 370
Наблюдатель
Сообщений: 21

Сегодня на доме увидела объявление, что со 2 по 7 ноября будет производится профилактический осмотр газового оборудования, просьба в указанное время быть дома или оставить ключи соседям.Вам не кажется что это бред?кому я должна дать ключи и в честь чего без моего присутствия посторонние люди будут находится у меня дома?А сидеть и ждать я не имею возможности, что делать?
 
Znatok Дата: Пятница, 02.11.2012, 19:52 | Сообщение # 371
Интересующийся
Сообщений: 26

такой трюк в проверкой газового оборудования был при Б в ЖС, потом в случае, если вас нет дома, напишут писульку в Горгаз о не исправной вытяжке (вентиляции), газ отключают тут же и потом подключение за большие деньги в виде штрафа и т.п. нервотрепка одним словом))) это метод проверенный Б давно и метод позволяющий заработать денежки всем кому хочется))) началось, точнее продолжается)))

Znatok
 
Chuvirlol:) Дата: Пятница, 02.11.2012, 20:38 | Сообщение # 372
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (lexxunya)
или оставить ключи соседям
а лучше самим газовикам.. и на совсем

Добавлено (02.11.2012, 20:38)
---------------------------------------------
Quote (lexxunya)
Вам не кажется что это бред?
это бред и есть. только вот кагале на это насрать. кагале вообще насрать на всё и на всех если это не касается его кармана.
предлагаю сделать по другому, напишите им письмо с тем что мол не можете по уважительной причине и попросите согласовать время посещения вашей квартиры газовиками




Сообщение отредактировал Chuvirlol: - Пятница, 02.11.2012, 20:38
 
Капітоліна Дата: Пятница, 02.11.2012, 21:53 | Сообщение # 373
Участник
Сообщений: 121

Такое Б практиковала в Жилсервисе. Приходил работник из Жилсервиса с журналом, в котором жилец квартиры расписывался о якобы проведённой проверке дымохода. При этом, спрашивал, вытяжка работает? и получив утвердительный кивок просил расписаться в журнале, что все жильцы и делали прямо на площадке, не пуская его в квартиру. Ей главное надо собрать подтверждение, что все виды работ, входящие в состав тарифа выполняются, чтобы по полной программе начислять платежи населению. Вот и всё. Только на самом деле вытяжки почти ни у кого не работают, особенно в ванной, причём независимо от этажа. Дымоходы проверяли, нитка с грузом проходит, а ванны после купания стоят мокрые. Многие жалуются и на запах в туалете. Так что если бы эта проверка была на пользу жильцам - то нормально, а если для крестика, что выполнено, то, увы...

Тот, кто не любит свою страну, ничего любить не может.
 
asd66 Дата: Пятница, 02.11.2012, 22:29 | Сообщение # 374
Наблюдатель
Сообщений: 2

Chuvirlol: Тоже получил такую бумагу от Киевсой фирмы ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОВИЙ ТА ФІНАНСОВИЙ ЦЕНТР" об уплате долга за услуги ЖКХ. Звонил даже ГРЕБЕНЮК НАТАЛІЯ ЄВГЕНІЇВНА она была крайне удивлена спрашивая, кто раздаёт её телефон.
Я так понял действия данной фирмы не правомерны??? У меня чуток другой вопрос, правомерны ли действия ЖЭКа передав мои персональные данные третьему лицу ( в договоре этого нет ) и лично меня об этом не уведомив??? Могу ли я подать заяву в прокуратуру на данный ЖЭК??? Если да, то подскажи какими претензиями и законами можно подстраховаться, чтоб подать заяву и ссылочку если можно скинь на форум??? На, что можно надавить ??? И ещё, где должно производится рассмотрение дела в суде, по месту жительства или в киеве??? ( если фирма киевская, а жэк находиться в луганской области.


Сообщение отредактировал asd66 - Суббота, 03.11.2012, 15:20
 
Chuvirlol:) Дата: Суббота, 03.11.2012, 12:06 | Сообщение # 375
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (asd66)
Я так понял действия данной фирмы не правомерны???
нельзя так сказать. вопрос несколько в ином. обязаны ли вы исполнять их требования если у вас не было договора с коменерго? ответ однозначен - нет.
Quote (asd66)
У меня чуток другой вопрос, правомерны ли действия ЖЭКа передав мои персональные данные третьему лицу
какую информацию вы подразумеваете под персональными данными? если ваше ФИО, адрес проживания и размер долга, тогда это не есть персональные данные.
Quote (asd66)
Могу ли я подать заяву в прокуратуру на данный ЖЭК???
по моему мнению нет основания. а для прокуратуры и подавно. пустая трата времени.
Quote (asd66)
На, что можно надавить ???
никуда давить не нужно. игнорируйте.
Quote (asd66)
где должно производится рассмотрение дела в суде, по месту жительства или в киеве???
о суде насколько я понял речь не идёт. поскольку это только досудова вимога, а она ни к чему не обязывает. если коменерго подаст в суд, то дело будет рассматриваться по месту вашего проживания как ответчика.


 
pravpro Дата: Суббота, 03.11.2012, 15:00 | Сообщение # 376
Участник
Сообщений: 240

По этим киевским бумагам: 1). во-первых это психологическое давление( Испугается и заплатит); 2). Основанием у них является договор между "комэнерго" и "прав. и фин. центром" и обращаться в том числе и в суд по доверенности от "комэнрго" они могут, но при этом они обязаны приложить копию Вашего договора на услуги с "комэнерго" и не более чем за три последних года т.е. 2010г.-2012г. 3). Суд может открыть производство по делу уведомив Вас(Ухвалу прислать) и у Вас 10-дней на обжалование(это важно). Если не обжалуете могут заочно без Вашего участия принять "судовий наказ" и передать в исполнительную службу. А теперь Ваши действия - спокойствие и рассудительность Если не было договора с "комэнерго" или прошло больше трех лет - все(!) поезд ушел с "судовым наказом". Если был договор и были долги не пропустит 10- дневный срок обжалования. Форма и содержания жалобы имеются, если кому понадобится - подарим.
А вот с персональными данными у них полный залет, если хотите можете накатать жалобы в суд, прокуратуру и т.д. Вряд ли кто из Вас давал согласие им на использование Ваших данных. Ф.И.О. а также Ваш адрес - это является персональными данными и попадает под закон. Рассмотрение в суде - по месту проживания т.е. в местном горсуде.
 
asd66 Дата: Суббота, 03.11.2012, 15:20 | Сообщение # 377
Наблюдатель
Сообщений: 2

pravpro Выложите на всякий случай Форма и содержания жалобы.

Сообщение отредактировал asd66 - Воскресенье, 04.11.2012, 09:57
 
Chuvirlol:) Дата: Воскресенье, 04.11.2012, 15:05 | Сообщение # 378
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (pravpro)
Ф.И.О. а также Ваш адрес - это является персональными данными
Прикрепления: 3973284.doc (41.5 Kb)


 
pravpro Дата: Вторник, 06.11.2012, 08:52 | Сообщение # 379
Участник
Сообщений: 240

Quote (asd66)
pravpro Выложите на всякий случай Форма и содержания жалобы.

Выкладываю: есть две формы - "заперечення" и "спростування наказу", хотя они по содержанию идентичны. Но одна подается, когда Вам стало известно о судебном заседании, вторая когда уже вынесли судовый наказ(может даже без Вашего присутствия) и в течении 10 - дней Вы обжалуете его.

Рубіжанському міському суду
------------------------------------
93010 м. Рубіжне, вул. Миру,34
Копія позивачу: Керівнику ДП «Житловий сервіс»
……………………………….
----------------------------------------
93000 м. Рубіжне, вул.. Б.Хмельницького 27-а

Справа №2-5320 суддя …………….

Заперечення на позовну заяву про стягнення заборгованості за послуги з обслуговування будинку і прибудинкової території(кварплата).

Ознайомившись з позовною заявою, заперечую з наступних підстав:
по-перше: - за останні 5 років послуги з утримання і обслуговування будинку …..по вул.. ……….. надавались КП «Жилсервіс» не в повному обсязі і без дотримання законодавства України..
«Фактически были оказаны услуги:
по коду 001- уборка придомовой территории(стоимость 1кв. м. общей площади квартиры в месяц - 0,192 грн с НДС).
по коду 011-освещение мест общего пользования(подъездов)- стоимость -0,074 грн с 1кв.м. квартиры; (и то замену лампочек жильцы производят сами за свой счет).
По остальным видам услуги фактически не оказывались, поэтому платежи по ним должны быть –исключены.
Мотивы: (не оказанные услуги не оплачиваются – по закону!)
Код 002- вывоз мусора- это отдельные договора с ДЭП.
Код 003- уборка подвалов, чердаков и т.д.- ЖЭКом не проводилась;(в подъездах, лестничные клетки жильцы убирают сами и за свой счет)
Код 004- техн.обслуж-е систем тепл. и водоснаб. дома- ЖЭКом №3 более 10 лет назад ликвидированы(разворованы) отопление в подъездах, уничтожены краники воды для общих домовых расходов(уборка подъездов, поливка клумб, газонов и т.д.)
Обслуживание домовых сетей воды и тепла уже входят в тарифы по доставке воды и тепла(КП «РПУ ВКХ» и КСТП «Рубежноетеплокомунэнерго»).
Код 005 –дератизация,дезинсекция- ЖЭКом не проводились( лет-20).
Код 006 – обслуживание дымовентиляционных каналов- в подъезде №… дома№.. ул…. более 10 лет назад почти не работает , чистка «трубочистами» никогда не проводилась.
Код 007-техн.облуживание противопожарной автоматики – отсутствует- в доме как таковая.
Код 008-текущий ремонт констр. элементов дома и т.д. – не проводился
(даже косметический в подъезде проводился – более 15 лет назад).
Код 009- подготовка дома к зиме - ЖЭКом – не проводилась! ( Входные двери в подъезд, ступени – в аварийном состоянии и т.д.)
Код 010 –изготовление номерных знаков- не выполнялось (более 10 лет, так как на доме висит номерной знак,еще со старіх времен(советских).
Код 012, код 013, код 014 - содержание мастерских, транспорта ЖЭКа, паспортное обслуживание, аварийной службы и т.д. – никакого отношения к услугам дома №…. по ул……… не имеет.(паспортизация в стране за счет-госбюджета !?)
Ми неодноразово звертались до керівництва КП «ЖС» з питань ,,,,………………
Ці ж самі питання ставились в усній формі керівництву КП «Житлсервіс», Реакція була :- в квітні місяці 2007р. прислали 2-х спеціалістів КП «Житлсервіс», які набили «фанерку» на вхідні двері, розбили скло «нечаянно» в вікні під’їзду. І все (!). (інші приклади)
03.07.2007р. власники квартир …………звернулись з письмовою заявою до керівника ДП «Жилсервіс» Бородіной Л.В. з питань аварійного стану внутрішньо будинкової електропроводки(дві пожежи були в підвалі і на даху), а також аварійного стану вентиляційних каналів в під’їзді …. будинку. Копія заяви – додається.
Отримали «ввічливу» відмову – лист №400 від 16.07.07р . (копія додається).
(Інші приклади які є)
На мою думку, КП «Житловий сервіс» -дуже безвідповідальна організація.
По- третє: 27.06.2007р. особисто мною було письмово направлено керівнику КП «Житловий сервіс» в 2-х екземплярах проект договору(згідно типового договору затверд. КМУ №560 від 12.07.05р.). Копія додається.
Отримав письмову відмову від укладання договору на надання послуг по утриманню будинку і прибудинкової території, згідно діючому законодавству України. (Лист №430 від 19.07.07р. за підписом директора КП «Житлосервис» Бородіной Л.В..) Копія додається.
Згідно Постанови КМУ №529 від 20.05.09р. за ініціативою робітників КП «Житлосервіс»
були проведені збори мешканців будинку ……………..в липні 2009р. «об уменьшении перечня услуг по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий» ( протокол зборів від 21.07.09р. – я його теж підписував.) Копія протоколу додається.
В подальшому, (як я розумію), цей протокол і його дію керівництвом КП «Жилсервіс» було проігноровано і поховано, тому що я не отримував проекту договору з новими тарифами та умовами мешканців будинку від 21.07.09р., згідно вимог Постанови КМУ №529 від 20.05.09р.

По – четверте: в 2003р. прийнятий новий Цивільний кодекс України, в 2004р. прийнятий ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ч.2 Розділу V111 наголошує:
«Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність.»
А в ч.1 ст.19 цього закону ясно сказано: «Відносини між учасниками договірних відносин у сфері
житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.»
Тобто з 01.01.2006р. закон зобов’язує укласти договір. І ніякі рішення місцевих органів влади – місцеві нормативні акти громадського законодавства(«регулюють громадські відносини тільки в рамках Конституції і закону»), а закон має вищу юридичну силу. Примусити сплачувати комунальні послуги без договору неможна, бо це суперечить закону. Нема договору – нема обов’язків.
Цивільний кодекс України (ЦКУ) наголошує: Стаття 14. Виконання цивільних обов'язків
1.Цивільні обов'язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.
2. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов'язковим для неї.
Стаття 509 ч.2 Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Ст.11 ч.2. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: 1) договори та інші правочини;
Цивільний кодекс України перевів відносини суб’єктів права в цивілізоване русло – договору.
Нема договору – нема юридичних обґрунтувань для стягнення обов’язків сплати (не наданих) комунальних послуг, як нема самих обов’язків і ніякий суд ці обов’язки не стягне.
Те що КП «Жилсервіс» вивів себе з правового поля, це його проблема, а не споживача і ані суду. Згідно ЗУ «Про житло-комунальні послуги»
Ст.20.ч. 3. Споживач зобов'язаний:
1). укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;
Ст.21. ч.2. Виконавець зобов'язаний:
3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;
Процес фактичного надання комунальних послуг КП «Жилсервіс»(«це роблю, а це ні, або на вибір: це виконую, а це не виконую, а за це не хочу відповідати», «не надаю послуги, а хочу отримувати кошти» ) протизаконний (не відповідає вимогам ст.13, ч.1 ЦКУ, ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», Типовому договору затвердженого КМУ №560 від 12.07.05р.) і в теперішній час з урахуванням діючого законодавства юридично відповідає ст.626 ч.2 ЦКУ
2. Договір є одностороннім, якщо одна сторона бере на себе обов'язок перед другою стороною вчинити певні дії або утриматися від них, а друга сторона наділяється лише правом вимоги, без виникнення зустрічного обов'язку щодо першої сторони.
3. Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору.
У громадян – споживачів без укладеного договору нема обов’язків сплачувати послуги, але є право вимоги комунальних послуг, тому що вони є членами територіальної громади, якій і належить КП «Жилсервіс». А у комунального підприємства є уставні обов’язки перед членами громади виконувати для них комунальні послуги.
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» передбачені договори двохсторонніми, і є обов’язкові істотні умови згідно
Стаття 26. Істотні умови договору між виконавцем/виробником та споживачем
1. Істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є:
1) найменування сторін; 2) предмет договору; 3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг; 4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги; 5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості 6) права та обов'язки сторін; 7) порядок контролю та звіту сторін;
8) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг; 9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу; 10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту); 11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку; 12) порядок здійснення ремонту; 13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору; 14) порядок вирішення спорів; 15) перелік форс-мажорних обставин; 16) строк дії договору; 17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору; 18) дата і місце укладення договору.
Цивільний кодекс України чітко визначає коли договір вважається укладеним:
Стаття 638. Укладення договору
1. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
2.Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Тому моя часткова сплата комунальних послуг не означає визнання мною факту укладення договору с КП «Жилсервіс», а це часткова сплата послуг лише зазначає мою згоду на комунальні послуги, які фактично(!) (а «не віртуально») надаються КП «Жилсервіс». Щомісяця в кожній квітанції я вказую конкретно за які послуги сплачено по тарифам, які мені були відомі. Це: - уборка придомовой территории(стоимость 1кв. м. общей площади квартиры в месяц - 0,192 грн; - освещение мест общего пользования(подъездов)- стоимость -0,074 грн с 1кв.м. квартиры(17,04грн.).
Інших мені не відомо. Проекту договору(законного, згідно Типового договору, затвердженого КМУ, а не сфальсифікованого) за останні роки(2008-2010),- я не отримував.
Вважаючи вищезазначене, я в повному обсягу не визнаю позовну заяву комунального підприємства «Житловий сервіс» від 12.07.10р…………………про стягнення заборгованості.
Вважаю, що суд(суддя………...) ознайомившись з фактом фальсифікації змісту тексту Типового договору посадовою особою Бородіною Л.В. з посиланням «своїх творів» на Постанову КМУ №560 від 12.07.05р., що є порушенням законності на мою думку, згідно ст.211 ЦПК України прийме Ухвалу на встановлення причин та умов, що сприяли порушенню законності, або направить правоохоронним органам для визначення цього злочину посадовою особою КП «Житловий сервіс», згідно Карного кодексу України ст.356-?(«самоправство»); ст.365-?(«перевищення службових повноважень»); чи ст. ст.366-367-??( «службове підроблення чи службова недбалість»).
16.08.2010р.
«Відповідач» _________ ………………..
по справі №2-5320(суддя …………..)
Додатки: 1). Копія Акту- Претензії власників квартир № .-1арк.
2). Копія ………………………………7(відповідь)-1арк.
3). Копія листа з проектом договору від 27.06.07р.-2арк.
4). Копія листа КП «ЖС» №430 від 19.07.07р. і копія протоколу зборів-1арк.

Добавлено (06.11.2012, 08:52)
---------------------------------------------
Вторая форма:
Рубіжанському міському суду
------------------------------------
93010 м. Рубіжне, вул. Миру,34
Копія заявнику: Керівнику ДП «Житловий сервіс»
----------------------------------------
93000 м. Рубіжне, вул.. Б.Хмельницького 27-а
«Відповідач» ……………………………………………
…………………………………………
Судовий наказ №2-Н-81/2011
Суддя…………………

Заява про скасування судового наказу №2-Н-81/2011 від 24.01.11р.

27.01.20011р. мною було отримано поштою листа Рубіжанського міського суду (вих..№2-Н-81/2011 від 24.01.11) з додатком на 1 аркуші(а не 4аркуша, як вказано в листі) – це судовий наказ 2-Н-81/11 від 24.01.11р.(недотримання вимог ст.104ч.2 ЦПК України)
Вважаю цей наказ необґрунтованим і таким що підлягає скасуванню, згідно наступних мотивів:
По – перше у суду(суддя ……….) нема основи для прийняття судового наказу №2-Н-81/2011 від 24.0-1.11р. тому що:
а). «підставами виникнення прав та обов’язків є договори та інші правочини» - ЦКУ ст.11 ч.2 п.1;
б). «у межах наданих договором або законом» - ЦКУ ст.13;
в). «цивільні обов’язки у межах договору або закону» - ЦКУ ст.14;
г). «відмова суду в захисті... у разі порушення ним положень ч.2- ч.5 ст.13 ЦКУ» ;
д). « відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах» - ч.1 ст.19 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»;
е). «право споживача» - «не сплати вартості фактично відсутніх послуг» - ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» ст.20 ч.1 п.6;
є). «споживач зобов’язаний укласти договір на основі типового договору»- ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» ст.20 ч.3 п.1 ;
ж). «особа з правом вимоги» - ЦПКУ ст.95 ч.2; - повинна в заяві довести «обставини на яких вони ґрунтуються» - ЦПКУ ст.98 ч.2 п.3; а в «ч.6 цієї ст.98 - посилання на додержання вимог ст.121 ЦПКУ», а в цій «ст.121 посилання на додержання вимог ст.119-120 ЦПКУ: а - ст.119 ч.2 п.5п.6 «виклад обставин, зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування»;
- ст.119 ч.4 «відповідати іншим вимогам встановлених законом». Всі ці вимоги закону
не дотримані заявником(ДП «Жилсервіс») на судовий наказ – відсутній договір(!).
А це є основа для для видачі судового наказу місцевим судом, згідно закону.
Також відсутні,- будь які докази заявника, про його фактичне надання комунальних послуг споживачеві ………... Тому я на протязі останніх років без договору, сплачую регулярно –щомісячно тільки за фактично отримані послуги.
Як посилання на обставини про необґрунтованість вимог стягувача, навожу деякі
докази з свого заперечення на позов ДП «Житловий сервіс» від 12.07.2010р. справа №2-5320(суддя ……………) . Дослівно :
« в 2003р. прийнятий новий Цивільний кодекс України, в 2004р. прийнятий ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ч.2 Розділу V111 наголошує:
«Договори про надання житлово-комунальних послуг, укладені до набрання чинності цим Законом, мають бути приведені у відповідність із ним до 1 січня 2006 року. Договори, що не приведені у відповідність із цим Законом у зазначений строк, втрачають чинність.»
А в ч.1 ст.19 цього закону ясно сказано: «Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.»
Тобто з 01.01.2006р. закон зобов’язує укласти договір. І ніякі рішення місцевих органів влади – місцеві нормативні акти громадського законодавства(«регулюють громадські відносини тільки в рамках Конституції і закону»), а закон має вищу юридичну силу. Примусити сплачувати комунальні послуги без договору неможна, бо це суперечить закону. Нема договору – нема обов’язків.
Цивільний кодекс України (ЦКУ) наголошує: Стаття 14. Виконання цивільних обов'язків
1.Цивільні обов'язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.
2. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов'язковим для неї.
Стаття 509 ч.2 Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
Ст.11 ч.2. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: 1) договори та інші правочини;
Цивільний кодекс України перевів відносини суб’єктів права в цивілізоване русло – договору. Нема договору – нема юридичних обґрунтувань для стягнення обов’язків сплати (не наданих) комунальних послуг, як нема самих обов’язків і ніякий суд ці обов’язки не стягне.
Те що КП «Жилсервіс» вивів себе з правового поля, це його проблема, а не споживача і ані суду.»
«Процес фактичного надання комунальних послуг КП «Жилсервіс»(«це роблю, а це ні, або на вибір: це виконую, а це не виконую, а за це не хочу відповідати», «не надаю послуги, а хочу отримувати кошти» ) протизаконний (не відповідає вимогам ст.13, ч.1 ЦКУ, ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», Типовому договору затвердженого КМУ.) і в теперішній час з урахуванням діючого законодавства юридично відповідає ст.626 ч.2 ЦКУ».
«У громадян – споживачів без укладеного договору нема обов’язків сплачувати послуги, але є право вимоги комунальних послуг, тому що вони є членами територіальної громади, якій і належить КП «Жилсервіс». А у комунального підприємства є уставні обов’язки перед членами громади виконувати для них комунальні послуги.
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» передбачені договори двохсторонніми, і є обов’язкові істотні умови, згідно ст.26».

«Тому моя часткова сплата комунальних послуг не означає визнання мною факту укладення договору с КП «Жилсервіс», а це часткова сплата послуг лише зазначає мою згоду на комунальні послуги, які фактично(!) (а «не віртуально») надаються КП «Жилсервіс». Щомісяця в кожній квітанції я вказую конкретно за які послуги сплачено по тарифам, які мені були відомі. Інших мені не відомо. Проекту договору(законного, згідно Типового договору, затвердженого КМУ, а не сфальсифікованого) за останні роки(2008-2010),- я не отримував.»
«Згідно Постанови КМУ №529 від 20.05.09р. за ініціативою робітників КП «Житлосервіс» були проведені збори мешканців будинку ………. в липні 2009р. «об уменьшении перечня услуг по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий» ( протокол зборів від 21.07.09р. – я його теж підписував.) В подальшому, (як я розумію), цей протокол і його дію керівництвом КП «Жилсервіс» було проігноровано і поховано, тому що я не отримував проекту договору з новими тарифами та умовами мешканців будинку від 21.07.09р., згідно вимог Постанови КМУ №529 від 20.05.09р.»
Вважаючи вищезазначене, та керуючись ст.105 ЦПКУ
П Р О Ш У :
1. Скасувати судовий наказ №2-Н-81/11 від 24.01.2011р.
Додатки: 1). .Копія Заяви про скасування наказу для стягувача ДП «Жилсервіс» - 2арк. -1екз.
30.01.2011р.
__________

 
lexxunya Дата: Понедельник, 19.11.2012, 21:56 | Сообщение # 380
Наблюдатель
Сообщений: 21

Quote (lexxunya)
Сегодня на доме увидела объявление, что со 2 по 7 ноября будет производится профилактический

кстати просила маму она сидела ждала, но так никто и не пришел,интересно зачем клеяли объявления?

Добавлено (19.11.2012, 20:56)
---------------------------------------------
На доме разрушены оголовки дымовых каналов,пришел ГОРГАЗ в лице двух слесарей, и у половины дома опломбировал колонки.В 2 квартиры не попали и на эти стояки отключили газ вообще,а на вопрос когда включат сказали ,после ремонта жеком винтиляции.Но у ЖИЛСЕРВИСА сейчас(в принципе как и всегда) нет денег.Поэтому когда это будет, вопрос риторический.Хотелось бы отдельно отметить рьяность с которой работает на участке слесарь ГЕРАСИМЕНКО, она ходит до позднего вечера вокруг домов и высматривает кто включил свет, и тогда ломится в дверь ,пока не пустят.Напарник у неё вообще уникальный, вешая пломбу на колонку он даже не знал,с какой стороны она вешается.Наверное на конкурсной основе их Кагала набирал.

 
Chuvirlol:) Дата: Понедельник, 19.11.2012, 22:05 | Сообщение # 381
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Цитата (lexxunya)
На доме разрушены оголовки дымовых каналов,пришел ГОРГАЗ в лице двух слесарей, и у половины дома опломбировал колонки
у многих была аналогичная история. нужно писать жалобы в прокуратуру и нкре. поскольку вы не имеете никакого отношения к квартирам в которых нет жильцов. но вас горгазовские существа незаконно лишают права на приготовление пищи. и это делает пидар под прозвищем Кагала.

Добавлено (19.11.2012, 21:05)
---------------------------------------------
1) Міжрайонне управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжному
(93000,м.Рубіжне,вул.Мендєлеєва,49 б. );
2) Національна комісія регулювання електроенергетики України
(03680, м.Київ,в ул. Смоленська, 19);
3) Прокуратура Луганської області (у порядку прокурорського нагляду)
(91055, м. Луганськ, вул. Коцюбинського, 3);
4) Комітет Верховної Ради з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики;
(01008, м.Київ, вул. Грушевського, 5)
Споживачі:

Заява
про порушення прав громадян, Правил надання населенню послуг з газопостачання та прав споживачів
_____________________ 2009 року, працівниками газопостального та газорозподільного підприємства «Міжрайонного управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжне», (надалі – Газопостачальник), було безпідставно, всупереч укладеним договірним відносинам між газопостачальником та споживачами, припинено газопостачання у багатоквартирному будинку №______ за адресою ____________________у м.Рубіжне. Фактично було від'єднано від системи газопостачання шляхом пломбування зовнішньобудинкового вентиля газопроводу споживачів, а саме, _____ приватних квартир. Припинення газопостачання проводилось в опалювальний період. Газопостачальник нахабним чином всупереч законодавству, залишив всіх споживачів без газу і відповідно без змоги приготування ім їжі, підігріву води та без опалення житлових приміщень, і все це при температурі повітря за вікном 7 -10 градусів цельсию нище нуля.
Відповідно до п.6 Постанови КМУ «Про затвердження Правил надання населенню послуг з газопостачання» від 9 грудня 1999 р. N 2246, (надалі -Правил), газопостачання припиняється у разі:
-проведення планово-профілактичного обслуговування та/або капітального ремонту систем газопостачання;
-ліквідації наслідків аварій, спричинених надзвичайними ситуаціями техногенного, природного або екологічного характеру, та проведення ремонтно-відновних робіт;
-порушення споживачем строків сплати за надані послуги з газопостачання, встановлених в абзаці п'ятнадцятому пункту 10, у пункті 17 цих Правил.
-самовільного використання газу споживачем;
-самовільного підключення газових приладів і пристроїв споживача до системи газопостачання;
зривання або пошкодження пломб на запірних пристроях, засувках на вводі в будинок, пошкодження або зняття інвентарних заглушок тощо; { Пункт 6 доповнено новим абзацом згідно з Постановою N 165 ( 165-2010-п ) від 17.02.2010 }
-порушення споживачем Правил безпеки систем газопостачання ( z0318-98 ), що створює загрозу виникнення аварійної ситуації;
-подання споживачем письмової заяви про припинення газопостачання;
-відмови споживача від встановлення лічильника газу з ініціативи і за кошти газопостачального підприємства.

Також, у зазначених випадках газорозподільне підприємство зобов'язане поінформувати споживача про причини і строки припинення газопостачання, а газопостачальне підприємство - здійснити протягом одного місяця перерахунок оплати послуг, що надавалися споживачеві.
Про наявність жодного з перелічених у п.6 Порядку випадків, не було проінформовано споживачів.
Тобто, не було отримано жодного письмового попередження (з позначкою про його вручення) від Міжрайонного управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжне. І відповідно, газопостачальне і одночасно газорозподільне підприємство не повідомило та не проінформувало споживачів згідно до Порядку про причини та строки припинення газопостачання у будинку.
Також відповідно до п.7 Правил, про припинення газопостачання складається акт у двох примірниках, один з яких залишається у споживача. Однак Газопостачальник не надав Акт та не надав другу його копію споживачам, чим свідомо порушив норму Правил.
Відповідно до п. 32. Правил, Газопостачальне підприємство зобов'язане: забезпечити безперервне постачання газу з відповідними якісними показниками в порядку, передбаченому договором.
Тобто, у данному випадку порушене право споживачів на безперервне отримання газу з відповідними якісними показниками в порядку, передбаченому договором.
З огляду на вищезазначене, припинення газопостачання споживачам, здійснене незважаючи на те, що споживачем не порушуються умови договору про надання послуг з газопостачання, і воно здійснене з порушенням умов Правил надання населенню послуг з газопостачання (без установленого Правилами письмового попередження про припинення газопостачання, відключення в останній робочий день перед вихідними та святковими днями, крім випадків аварійних ситуацій в системах газопостачання).
Таким чином, посадові особи Міжрайонного управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжному свідомо перевищіли владу або службові повноваження передбачені ст. 365 ККУ, та самоуправство що передбачено ст.356 ККУ. Відповідно до п.36 Правил, Газопостачальне та газорозподільне підприємство несуть відповідальність згідно із законодавством за безпідставне припинення газопостачання., тому Просимо:
1) Визнати факт порушення Правил надання населенню послуг з газопостачання Міжрайонним управлінням по експлуатації газового господарства у м.Рубіжному шляхом безпідставного припинення газопостачання.
2) Визнати факт перевищення влади або службових повноваженнь посадовими особами Міжрайонного управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжному.
3) Притягнути до відповідальності посадових осіб Міжрайонного управління по експлуатації газового господарства у м.Рубіжному, відповідальних за безпідставне припинення газопостачання споживачам.
Заяву просимо розглянути у встановлений законом термін та надіслати обгрунтовану відповідь на адресу відповідальної особи за переписку

Підписи споживачів:

________________ ______________________

Добавлено (19.11.2012, 21:05)
---------------------------------------------
а вообще нужно обращаться в суд с коллективным иском. поскольку рубежанская прок-ра неоднократно об этом знала и ей просто насрать на вас глубоко.




Сообщение отредактировал Chuvirlol: - Понедельник, 19.11.2012, 22:08
 
lexxunya Дата: Понедельник, 19.11.2012, 22:08 | Сообщение # 382
Наблюдатель
Сообщений: 21

Завтра жильцы нашего дома собираются с жалобами.А сегодня люди вынуждены были разойтись по родственникам(конечно у кого есть такая возможность)потому что негде было даже детям есть приготовить.
 
Murka Дата: Вторник, 20.11.2012, 03:09 | Сообщение # 383
Бывалый
Сообщений: 327

В горгазовском договоре написано что на 2-е суток они могут отключить.

Пришла беда отворяй ворота.....
 
Chuvirlol:) Дата: Вторник, 20.11.2012, 13:32 | Сообщение # 384
Наблюдатель
Сообщений: 4208

Quote (Murka)
В горгазовском договоре написано что на 2-е суток они могут отключить.
как правило кагале срать на это. поэтому только через суд. у знакомого дом несколько месяцев держали без газа.

Добавлено (20.11.2012, 12:32)
---------------------------------------------
Quote (lexxunya)
негде было даже детям есть приготовить.
это обязательно укажите в жалобе




Сообщение отредактировал Chuvirlol: - Вторник, 20.11.2012, 13:32
 
lexxunya Дата: Вторник, 20.11.2012, 14:09 | Сообщение # 385
Наблюдатель
Сообщений: 21

спасибо!!!Уже дали газ.В 10 утра приехали.
 
kirova Дата: Понедельник, 25.02.2013, 11:22 | Сообщение # 386
Наблюдатель
Сообщений: 10

Здравствуйте!
Проконсультируйте, плизз, одинокую барышню по вопросам поверки газового счетчика.
Сегодня утром, в 8-30 ч примерно был совершен мне звонок на мобильный телефон якобы газовщиками. Сказали, что очень жаждут снять мой прибор учета на поверку прямо сейчас. А то, что я нахожусь на работе и некого вместо себя дома оставить- их, естественно, не интересует. Но суть не в этом. Как должна проходить вся процедура поверки? Должны ли прислать письменное уведомление о сроках плановой поверки? Как должны снимать этот самый счетчик- составлять акт о целостности пломб, отсутствии механических повреждений? Делать ли фото для гарантии? Какие документы подписывать? И есть ли у нас в Рубежном прецеденты, что после поверки счетчики стали "наматывать" больше газа или при поверке счетчики оказывались якобы поврежденными и впаивались огромные штрафы?
Как мне себя вести?
Спасибо заранее.


Некоторым кажется, что я - ненормальная. А многие уже поняли, что им не кажется.

Сообщение отредактировал kirova - Понедельник, 25.02.2013, 11:24
 
Chuvirlol:) Дата: Понедельник, 25.02.2013, 22:38 | Сообщение # 387
Наблюдатель
Сообщений: 4208

в нашей стране как правило существует 2 варианта развития событий. 1. в идеале по закону 2. как обычно или по беспределу.
так вот.
1. в идеале. при любых намерениях со стороны любой ком службы вас должны уведомить соответствующим образом, а именно: лично под роспись или почтой с уведомлением о вручении. все иное от лукавого и не является доказательством что вы уведомлены. дальше. любые действия касаемые снятия прибора учёта, его постановки, проверки, пломбировки и пр. должны сопровождаться соответсвующим АКТОМ, действительный который может быть только в случае вашей подписи на нем, либо если вы яростно сопротивляетесь то 2мя посторонними лицами в качестве свидетелей которые подтвердят что вы отказались от подписи. хочу отметить, что все работы связанные со снятием, поверкой и установкой должны оплачиваться со стороны организации поставщика.
2. по беспределу. как правило все начинается банально просто с бумажки в дверях как будто из одного места. а заканчивается отключением всего подьезда от газа по прихоти одного гандона и по совместительству депутата горсовета по фамилии кагала из-за одной квартиры, жители которой уехали на заработки в москву. в итоге этого кагальца-наглеца неипет что в доме есть малолетние дети которых нужно кормить, стоят котлы, без которых квартиры остаются не отапливаемыми. все это его не ипет, поскольку его задача проникнуть в квартиру. заметьте без соответсвующего уведомления и без решения суда если на то пошло. запомните ни одна мразь не имеет права проникать в квартиру БЕЗ вашего на то согласия если нет решения суда.

короче. я предлагаю. напишите письмо в горгаз о том что вам стало известно что они хотят проникнуть в квартиру и что то там проверить и согласуйте дату визита. оставьте телефон в крайнем случае. прийдут. проверьте и перепишите их удостоверения (на всякий случай). настаивайте на составлении акта о том что пломбы прибора не повреждены и снимут показания. только после этого пусть снимают счетчик для поверки и ставят вам замену на период поверки. пломбируют. и опять же акты.
как по мне проблема не стоит выеденого яйца.смне не известны случаи как вы говорите наматывания чего там либо и впайки штрафов после надлежащего составления актов. главное читайте акт внимательно, проверьте правильность показаний и номеров пломб и счётчиков что бы совпадали.




Сообщение отредактировал Chuvirlol:) - Понедельник, 25.02.2013, 22:40
 
kirova Дата: Вторник, 26.02.2013, 10:19 | Сообщение # 388
Наблюдатель
Сообщений: 10

Chuvirlol:), спасибо огромное за ответ, именно от Вас я его и ожидала!!! Я понимаю, что по большому счету- да, нифига тут криминального нет. Но в нашей стране, знаете ли - лучше перебдеть, чем...
Т.е. в акте, если я правильно поняла , газовщики ДО снятия счетчика должны указать, что пломбы не повреждены и внешних следов повреждения на корпусе нет? А только потом снимать?
В любом случае, спасибо, что успокоили smile


Некоторым кажется, что я - ненормальная. А многие уже поняли, что им не кажется.
 
Reliance Дата: Четверг, 28.03.2013, 12:22 | Сообщение # 389
Бывалый
Сообщений: 427

Воткнули пачку из таких бумажек в домофон. Чё за нафиг?
Прикрепления: 6418562.jpg (42.5 Kb)




Сообщение отредактировал Reliance - Четверг, 28.03.2013, 12:22
 
Chuvirlol:) Дата: Четверг, 28.03.2013, 13:09 | Сообщение # 390
Наблюдатель
Сообщений: 4208

попрошайки блин. крем вам с маслом.

 
Форум Рубежного » Наш город Рубежное » Разговоры о г.Рубежное » Как себя защитить от произвола коммунальщиков
Поиск:
Статистика Форума
Последние темы Читаемые темы Лучшие пользователи Новые пользователи

Скрипты и хаки для Opera

(12)

Компания Apple презентовала две новые модели iPhone

(2)

Новая жжизнь без трусов

(4)

Страшная правда о майдане

(2)

В Украине изменились правила междугородного набора

(3)

Тут не рады людям ?

(2)

Как завязывать галстуки

(2)

Разбил порша в Северодонецке

(6)

Русский феминизм - бессмысленный и беспощадный

(12)

Брестская крепость

(1)

Мэр Козюберда К.Г. - и его команда. Слова и дела...

(1355)

Новый мэр

(1068)

Болтовня о Рубежном.

(1026)

Почем нынче вода у Рубежанского ВОДОКАНАЛА...

(1021)

ЗЕМЛЯ ГРОМАДЫ или ЧАПОВОЙ - вот в чём вопрос !

(951)

Проблема отопления квартир рубежан.

(793)

Рубежанский сервер обновлений антивирусных баз NOD32

(773)

Магазины города Рубежное

(718)

Юридический ликбез для водителей

(648)

Мэр .......... и его команда

(616)

  • Art
  • RQ
  • Chuvirlol:)
  • Zolotaya
  • Kiss19
  • Fill
  • Kanaplist
  • МАСТЕРМАГ
  • Sender
  • sergg
  • antares
  • FsnatR
  • Axel
  • Серёня
  • гость2011
  • Jiolavera24
  • Vestaya
  • vadim29
  • Васильевич8
  • kukusya
  • Vanopilot22
  • jinebi9590
  • treffy
  • cksosever
  • Alex_Prat
  • dragonga
  • juretzpolejko
  • vera0000
  • token
  • MarkMenson

  • Copyright rubezhnoe.com © 2008-2024


    Рейтинг сайтов Луганска и Луганской области