У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі мають намір зобов'язати телевізійні та інтернет-магазини мати офіси для оформлення в них продажу товарів. Ця норма передбачена законопроектом "Про внутрішню торгівлю", опублікованим на офіційному сайті МЕРТ для громадського обговорення. Згідно зі статтею 6 документа, "для ведення дистанційної торгівлі суб'єкт торговельної діяльності повинен мати офісне приміщення, в якому здійснюється оформлення документів з купівлі-продажу товарів".
Дистанційна торгівля в законопроекті визначається як форма продажу товарів за межами торгових об'єктів з використанням засобів зв'язку, "за якої вибір і замовлення товару не збігаються у часі з безпосереднім отриманням його покупцем".
В Інтернет-асоціації України (ІНАУ) вважають, що законопроект МЕРТ у разі прийняття не справить істотного впливу на ринок.
"У кожному місті 99% обороту інтернет-торгівлі припадає на першу десятку магазинів, які давно завели офіси і провадять там торгові операції. Більшість з них є філіями великих ритейлингових мереж", - пояснив заступник голови правління ІНАУ Олександр Ольшанський.
За його даними, 2010 року оборот дистанційної торгівлі в українському сегменті інтернету становив 500 млн дол. "Це незначна сума", - додав Ольшанський.
http://ukranews.com/uk/news/economics/2011/02/16/37470