Зарег. на сайте Всего: 39781 Новых за месяц: 0 Новых за неделю: 0 Новых вчера: 0 Новых сегодня: 0 Из них Администраторов: 1 Модераторов: 2 Rubezhnoe.Org.Ua Team: Проверенных: 4160 Обычных юзеров: 32403 Забаненных юзеров: 1 Из них Парней: 37396 Девушек: 2382
Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців
3
Рубіжанській міській раді: Голові міськради Козюберда К.Г. Керівникам постійних комісій Депутатам міської ради Управлінню економіки
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу до проекту рішення Рубіжанської міської ради «Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців».
Вважаючи , що міська ГО «Правовий простір» за своєю концепцією представляє та захищає інтереси різноманітних верств населення міста, в т. ч. інтереси середнього класу – підприємців міста, з метою збереження репутації міської ради, а це капітал який не тільки в бюджеті лежить, а в свідомості та в душах оточуючих Вас людей – громади міста, - звертаємось з наступними пропозиціями та зауваженнями: Проектом регуляторного акту передбачено встановлення з 01.01.2012р. фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців першої та другої групи на максимальному рівні: для першої групи -10%, для другої -20% від рівня мінімальної зарплати. Складається враження, що цей проект складали несумлінні податківці і чиновники, з метою не утрудняти себе диференційними ставками, непримітною, трудомісткою працею, ігноруючи ідеологію податкового кодексу України. В ідеології податкового кодексу закладені принципи диференційних ставок, як приклад: - ст. 293.2 ПК України зазначено дослівно: «фіксовані ставки єдиного податку залежно від виду господарської діяльності» по першій групі: від 1% до 10%; по другій: від 2% до 20% рівня мінімальної зарплати на початок року.(підкреслено мною) - ст. 267.3.1. Ставка збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг встановлюється сільськими, селищними та міськими радами ……. з урахуванням місцезнаходження пункту продажу товарів та асортименту товарів, пункту з надання платних послуг та виду платних послуг; - ст. 267.3.2. Ставка м. Київ і обласних міст: від 0,08 до 0.4 м.з.п.; міст обласного значення: від 0.04 до 0,2 м.з.п.; інших населених пунктів - від 0,02 до 0,1 розміру м.з.п.; - ст. 275.1. Ставки податку за земельні ділянки, …..встановлюються у таких розмірах: населених пунктів: до -3-х тис. -0,24; до 10-ти -0,48; до 20-ти-0,77; до 50-ти – 1,2; до 100 – 1,4; до 250-ти – 1,6; до 500 – 2,0; більше - 3.
Не можна зрівнювати рівень ресурсів, доходів і купівельної спроможності населення міста Київ, Харків, Донецьк, обласних міст і міст 1-ї, 2-ї категорії – з депресивним містом 3-ї категорії, – яким є місто Рубіжне. Не можна зрівнювати магазин в центрі - на 5-10 робочих місць, - з міні-магазином на окраїні міста чи пунктом «ремонту обуви», чи іншим побутовим пунктом на – 2 робочих місця. В даному проекті регуляторного акту міською радою, посадовими особами управління економіки і податкової інспекції порушені принципи державної регуляторної політики: - адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність і прозорість в розрізі вимог З У « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Для нашого міста реально і справедливо максимальна ставка для першої групи: не більше - 5%, а для другої - до 10% м.з.п. Ще обов’язково треба передбачити мінімальні ставки на рівні 1% - 2% м.з.п. для окремих поодиноких спеціалістів: перукарів і швачки на дому, вантажник чи копач на дачі, робочі з ремонту квартир чи побутової техніки і т.д., які займаються не системно, періодично і сезонно і т. і, але вони, так звані «само зайняті» – є, і потрібні громаді міста, (поодиноким і престарілим), а також у них «само зайнятих» повинні бути реальні умови сплати податків , щоб не робити їх порушниками ст. 67 Конституції України: « Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори….». Для поповнення, збереження і раціонального використання бюджету міста необхідні зусилля, наміри і практичні дії податкової інспекції, правоохоронних органів, та інших відповідальних посадових осіб - в напрямку активізації протидії корупції, запобігати податкову дискримінацію, викорінювати факти, коли посадові особи порушують правила чесної ринкової конкуренції, створюють пільги і перевагу для «своїх». Фактів і прикладів достатньо - за останні 2 роки (ТОВ: «Глорія-джинс», «УХЕК», державне підприємство «Південний», це завод - « міраж» на бумагах - є, а фактично не діє і використовується, як передавальна ланка власності від «казенної» «Зорі» до приватного бізнесу). Це і позачергові рішення сесій(?!); безоплатна(?) передача об’єктів культури і житла з комунальної власності в іншу; тимчасові правила конкурсів(?) і визначені в рішеннях сесій(?!) суми місячної оплати за оренду земельних ділянок(на 49 років -?) і завищені комунальні тарифи, які покривають бездіяльність комунальних служб, а послуги в багатьох випадках – «віртуальні», як «міраж в пустелі» на «бумагах» - є, а в житті відсутні. По Конституції всі рівні, а в житті і нашого міста, - дехто і деякі фірми – «рівніше». Від цього втрати бюджету значно більші, чим від реально встановлених фіксованих ставок єдиного податку «залежно від виду господарської діяльності» та з урахуванням «статусу міста», його реальної - «купівельної спроможності населення». Просимо уважно розглянути вищенаведені пропозиції та зауваження, згідно вимог З У « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», на засіданні постійних комісіях та сесії міської ради. 06.12.2011р. З Повагою Голова міської ГО «Правовий простір» _______ В. Монаков
Хорошо, что в Рубежном не все покорно созерцают принятие неадекватных решений городскими властями. Массовое закрытие ЧП при введении единого социального взноса ничему не научило городские власти. Мысль о том, что предприниматели сказочно богаты, но просто не хотят делится деньгами, не покидает головы властей всех уровней. Но, к сожалению, мы бедны. Понимания того, что налоги должны быть посильными, у властей нет.
Ну и что наши местные бюрократы добьются? Очередных очередей для сдачи свидетельств и отказе работать при грабительских налогах. И пойдут все на биржу труда)).У торговцев на лотках на рынке не такие уж большие достатки , чтоб при новом раскладе почти по 600грн вываливать налогами.(налог + ЕСВ)+ ЕЩЕ НАДО ЗА АРЕНДУ ЗАПЛАТИТЬ И МЕСТОВЫЕ. Может кто то и имеет крутые обороты. Но работая в торговле , честно говоря за последний год, дебет с кредитом еле свожу. Если есть 5% прибыли за месяц , то за радость. Прибыль знавительно меньше , чем зарплата за месяц Козюберды.А введя такие налоги, и этого не будет. Чем же семью кормить? Одно слово, не ту страну назвали Гондурасом. Хотя по последним сведениям, Гондурас опережает нашу страну по показателям жизни...
думаю что пора уже развеять мифы о зажравшихся предпринимателях которые лопатами деньги гребут и ни копейки не платят налогов. если таковые и есть то их единицы в нашем городе. нужно признать, что конец 2010 и весь 2011 год ознаменовался вошёл в историю украины как критическое падение выручек практически во всех отраслях торговли, а соответственно и во всех цепочках народного хозяйствования. считаю, что данный факт связан с введение тибипко-азаровского налогового кодекса. также данный год лидирует по количеству сданых свидетельств об уплате единого налога и закрытию предпринимательской деятельности физическими лицами субьектами хозяйствования. "реформы", а точнее сказать деградационные процессы настигают своего аппогея, и в скором будующем это вызовет массовое банкротство мелкого бизнеса во многих отраслях. таким образом мы впервые подходим к первой волне коррекции ещё достаточно молодого рынка частного бизнеса в торговле и услугах. одновременно с этим данный алгоритм приведёт к неизбежной монополизации рынка структурами имеющих отношение к крупному бизнесу, и как следствие увеличению цен на все группы товаров.
Городскому голове Козюберде К.Г. Депутатам городского совета Обращение предпринимателей - единаложников на регуляторный акт по установлению фиксированных ставок единого налога. К Вам обращаются те, кого непосредственно касаются фиксированные ставки единого налога. Мы ответственно заявляем, что мы платим налоги, мы создаем рабочие места, мы не работаем в тени, мы не стоим в очереди за помощью по безработице, мы не просим у государства помощи, когда работать в бизнесе чрезвычайно трудно. За последние 2- года резко выросли цены на товары, услуги транспорта, связи, банков, почты, комунальные и другие услуги. Выросли объемы услуг и продаж за счет цен, но реальные наши доходы значительно упали. Мы не получаем сверх прибылей, мы не олигархи и не владеем дворцами и яхтами. Мы вы-жи-ва-ем и помогаем выжить другим! Мы поддерживаем предложения и замечания нашей общественной организации «Правовой простор» о реальном подходе к установлению фиксированных ставок единого налога. Нам по ним жить и работать! Не создавайте условия и не принуждайте нас искать схемы и пути «оптимизации» и уклонения от налогов. Мы считаем, что для увелечения бюджета города необходимо не затягивать веревку на шее предпринимательства, а надо дать им возможность развиваться. Мы, как члены громады города Рубежное надеемся на благоразумие, нами избранных депутатов и городского головы. Декабрь 2011г. Предприниматели - члены городской громады ( подписей я видел много)
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]