Тер.громади утворені розпорядчим Актом=Конституцією України. Закони України не є розпорядчими актами вони нормативні акти. Тут треба довго пояснювати, що таке юридична особа по факту її створення і реєстрації. ЦКУ каже про те, що юридична особа вважається створеною з моменту державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі. Але тер.громади (надалі - ТГ) це первинні суб'єкти і самі державні реєстри є вже ОБ'ЄКТАМИ по відношенню до ТГ. Тобіж ТГ повинні були бути вже юр.особами. Тут треба розібратися, що таке реєстр та реєстрація юридичних осіб в цих реєстрах. Реєстрація в реєстрі надає можливість (за ЦКУ) ВВАЖАТИ що юр.особа утворена, але вважати для кого? Для самої юридичної особи, чи для оточення такого? Саме для оточення, бо юр.особа провела то чи загальні збори, то чи протокольне рішення, тощо і вже вважає себе юридичною особою, а ось оточення цього ще не знає. І тільки коли цей факт створення потрапляє як загальні відомості до ЄДР то ми всі вже бачимо що вона утворилась і прийнято це вважати з дати реєстрації в держреєстрі. А тепер що до ТГ. Коли розпорядчим актом вже були утворені юридичні особи саме ТГ, то для оточення (а ми унітарна держава), а ним вже є не резиденти в Україні стає міжнародне оточення (інші держави) для них сукупність тер.громад це саме Держава Україна, ці держави обліковані в ООН. Облік же юридичних осіб публічного права-ТГ веде (за законом повинна вести) ВРУ. Цього вона не робить і звісно чому-розірвати розуміння того про що я написав.
Источник: https://www.youtube.com/watch?v=wOKkuvWoSfs&feature=youtu.be |