Що до місцевих бюджетів територіальних громад рахунків котрих нема, а кошти (податки, збори) акумулюються через податкову в УДКСУ адм.одиниці (Держказначейство). Відповідно до Бюджетного Кодексу України існує термін 36) місцевий фінансовий орган - установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції з складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов'язані з управлінням КОШТАМИ місцевого бюджету. Сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова забезпечує виконання функцій місцевого фінансового органу, якщо такий орган не створено згідно із законом;", в м.Рубіжне така Установа є Фінансове управління зі своїм Положенням. До речі з законодавства Бюджет це-П Л А Н формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду;, тобі ж це не самі кошти...це просто ПЛАН (програма, наміри). Є термін 49) УПРАВЛІННЯ бюджетними коштами - сукупність дій учасника бюджетного процесу відповідно до його повноважень, пов'язаних з формуванням та використанням бюджетних коштів, здійсненням контролю за дотриманням бюджетного законодавства, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів; Так як є термін бюджетні кошти місцевого самоврядування=місцевий Бюджет то в цій установі повинно бути і є відповідне Положення. Так давайте подивимось чим за цим Положенням займається ця установа (рисунок додано).

Бачите....складає Проект бюджету...АЛЕ Бюджет це і є ПРОЕК... з визначення термінології, це виходить - "складає Проект Проекту"? Випадає слово "коштів", щоб відмежуватися від процесу управління того до чого нема доступу (нема рахунку територіальної громади, як юридичної особи публічного права власності). Пункт 2.3 також не дає визначення, що саме фінансове управління управляє коштами місцевого бюджету! Ну як можна управляти автомобілем коли в руках у водія відсутнє кермо того автомобіля (нема власних рахунків територіальної громади). Пункт 2.5., навіть процетую -" Здійснює загальну організацію та управління виконанням міського бюджету", переведу- здійснює загальну організацію та управління виконанням місцевої ПРОГРАМИ, і не більш того, знову до управління саме коштами нема повноважень за своїм же (а думаю, що Прокопенко з Мельником [податкова] цензурували Положення) положенням. А ось що полягає на них в Законі, котрі всі органи державної влади та самоутворені місцевого самоврядування не виконують - та ж ст. 36 "функції, пов'язані з управлінням КОШТАМИ місцевого", тобі ж в Положенні повинно бути тексту - управління коштами місцевого бюджету=місцевого бюджету територіальної громади. От саме друге з цього висловлення "територіальної громади" і випадає, акумулює ця бидлота ці кошти на казначейських рахунках, а не на власних в банку чи комунальному банку. Нема в жодному законі, щоб фіскали мали доступ до управління коштами місцевого бюджету..Фіскали це перші злодії в фінансовій "дірі" корупції, на чому і вибудована вся структура винищення державності в Україні.
Источник: https://www.facebook.com/groups/492745984215445/?fref=nf |