Зарег. на сайте Всего: 39781 Новых за месяц: 0 Новых за неделю: 0 Новых вчера: 0 Новых сегодня: 0 Из них Администраторов: 1 Модераторов: 2 Rubezhnoe.Org.Ua Team: Проверенных: 4159 Обычных юзеров: 32404 Забаненных юзеров: 1 Из них Парней: 37396 Девушек: 2382
Намедни(в пятницу и субботу) мой знакомый решил сделать химчистку кресел авто (5 шт.) на автомойке Южанской(за автобусной остановкой з-да «Заря»). Заехал – спросил: можете сделать Химчистку-? Ответ:-ДА, но нужно время. Сколько-? Хотя бы день – ответ. Решили -3 кресла снимаются и оставляются на сутки, а два(передних) чистят в течении -3-х часов. Оставил авто и через три часа пришел забрать. Кресла были совершенно мокрые – говорят времени не хватило высушить. Через сутки приехал забрать остальные три. Картина та же, - еще более мокрые(с них за 2-дня уже дома сбежало более литра воды. Такое впечатление, что технология химчистка – ПОЛИВ СО ШЛАНГА(и все). Самое интересное далее – стоимость чистки 1-го кресла – 50грн(?) везде по городу на других мойках -25грн. Когда спросил утвержденный тариф услуг на химчистку : - показали бумажку от руки дописано услуг по химчистке (без подписи, без какого-либо утверждения. Спросил названия фирмы, хозяина- молчание. Потом говорят мы можем дать поговорить по телефону с ним. Разговор интересный на вопросы клиента: - почему нет вывески и никаких данных- ? почему нет наглядно оформленного прейскуранта услуг-? Что такое понятие химчистка-? Почему цены разняться в 2 раза-? Ответ: Вы что мне грубите и хамите-??? Платите деньги!!!(или не отдадим кресла). Вот такой сервис – КИДАЛОВО(!) Принцип горе- предпринимателя: «Откель нам знать технологии химчисток, полифосфаты или другие химикалии и технологии. Деньги давай и все(!)» Интересный подход к услугам, их качеству . Или это везде на всех автомойках города -? Хотелось бы услышать мнение горожан.
Тема давно наболевшая и не только в сфере мытья авто кресел.Давайте будем делится информацией по поводу обслуживания в разных сферах,оставляя информацию где нам предоставили качественные услуги,а где нет.... тем самым исключим кидалово и обратим внимание куда ещё можно обращатся.
Автор видимо засланный казачок от конкурентов. Сейчас никому ничего не стоит написать сюда статью, чтобы переманить себе чужих клиентов. Я не раз был на той автомойке, и всегда всем доволен.
К М У П О С Т А Н ОВ А від 16.05.1994 р. N 313 Про затвердження правил побутового обслуговуваннянаселення ПРАВИЛАпобутового обслуговуваннянаселення6. Виконавці повинні:забезпечити знання і виконання своїми працівниками, якіздійснюють побутове обслуговування замовників, цих Правил тадотримання іншихнормативно-правових актів, щорегулюють наданняпобутових послуг;формувати ціни на послуги відповідно дозаконодавства залежновід їх складності та якості;забезпечити необхідний рівень кваліфікації працівників,зайнятих обслуговуваннямзамовників;забезпечити відповідність виробничих приміщень, будівель,робочих місць, де провадиться діяльність з надання побутовихпослуг, необхідним екологічним і санітарно-гігієнічним умовам тавимогам нормативно-правових актівз питань охорони праці.7. У приміщенні, де проводиться приймання та видачазамовлень, на видному і доступному длязамовників місці повиннірозміщуватися:ці Правила;витяг із Закону України "Про захист прав споживачів" вчастині надання послуг;перелік побутових послуг, що надаються;інформація про повне найменування виконавця, його адреса,номери телефонів, прізвище, ім'я та по батькові керівника(власника);копії свідоцтв про державну реєстрацію, сертифікатіввідповідності на послуги, які підлягають обов'язковійсертифікації, а також копії торгових (спеціальних торгових)патентів, спеціальних дозволів (ліцензій) завидами послуг, якіпідлягають патентуванню,ліцензуванню;ціни і тарифи на послуги, матеріали тавироби;перелік нормативно-технічних документів,вимогам яких повиннівідповідати послуги;гарантійні зобов'язання виконавця послуг;інформація про працівників, які обслуговують замовників,номери телефонів місцевих органіввиконавчої влади, територіальнихорганів Держспоживінспекції, перелік категорій громадян, якікористуються пільгами в отриманні побутових послуг; { Абзацодинадцятий пункту 7 із змінами, внесеними згідно зПостановою КМN 1408 ( 1408-2011-п ) від26.12.2011 }книга заяв і пропозицій.8. На фасаді приміщення виконавця повинно бути зазначенодержавною мовою його назву, найменування власника абоуповноваженого ним органу, режимроботи....25. Виконавець зобов'язаний забезпечити:надання послуг відповідно до вимог цих Правил, іншихнормативно-правових актів та умов угоди;виконання гарантійних зобов'язань щодовиготовлених виробів івідремонтованих ним речей;дотримання термінів виконання замовлення;належний рівень культури обслуговування;надання замовникові повної, доступної та достовірноїінформації про послуги;збереження прийнятих від замовника для надання послуги речейта матеріалів, а також використанняїх за призначенням;відшкодування збитків, заподіяних замовнику невиконанням абоненалежним виконанням умовугоди, а також у разі втрати, псуваннячи пошкодження із своєї виниречей та матеріалів, прийнятих відзамовника для надання послуг, у розмірах, передбачених угодою;дотримання встановленого режиму роботи;виплату замовникові у разі порушення умов угоди неустойки(пені), якщо це передбачено умовами угоди. Виплата неустойки(пені) не звільняє виконавця відвиконання замовлення;36. Контроль за дотриманням цихПравил здійснюється ....органами місцевого самоврядування,Держспоживінспекцією та її територіальними органами, іншимиорганами виконавчої влади у межахнаданих їм повноважень.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]